Видео тренировка: Лесна кардио загрявка

След тази загрявка никое упражнение няма да ви се опре

Тази тренировка включва 10 различни упражнения с продължителност от 30 секунди всяко. Общото времетраене е 5 минути. Упражненията не изискват допълнителна екипировка. 

Важно е обаче да се уточни, че не всички упражнения, включени в нея, са подходящи за всеки. Фактори като сила, гъвкавост и общо физическо състояние влияят пряко върху възможността ви да изпълните отделните движения.

Тези упражнения са от общ характер и при отделни хора със специфични възможности могат да предизвикат контузия. Моля, бъдете внимателни и не се впускайте в излишни рискове, ако прецените, че няма да се справите!

Да започваме!

1. Латерални напади с изтегляне
Трябва да се стараете да стъпвате максимално встрани и да падате максимално ниско. Не забравяйте и движението на ръцете. Те помагат при изправянето. При движението надолу се погрижете да изтеглите ръцете максимално назад, за да имат достатъчно разстояние за засилка. Разменяйте краката при всеки напад.

2. 30 секунди бавни бът-кикърс
Това упражнение успокоява краката. Не бързайте, просто се постарайте да опирате петата в задните части.

3. Високи колена с изтегляне
Упражненията не са сложни, но трябва да се правят концентрирано и правилно. Вдигайте коленете максимално нагоре.

4. Суингове с кръстосване на ръцете
Поставете единия крак зад другия и кръстосвайте ръцете пред гръдния кош. Размяната на ръцете и краката става едновременно. Не забравяйте да държите ръцете високо.

5. Завъртане на торс и коляно
Дръжте ръцете си високо, направете 4 завъртания, след което повдигнете насрещното коляно. Отново коляното трябва да се вдига максимално нагоре, а завъртанията да бъдат до точката на възможностите.

6. 30 секунди джогинг на едно място
Поддържайте равномерно темпо.

7. Традиционни клекове
Тук няма допълнителни тежести, няма нищо специално. Просто клекове. Стъпалата са на широчината на раменете. Трябва хълбоците да слязат поне до нивото на коленете.

8. Предни ритници
Ръцете са плътно прилепени до тялото, кракът трябва да излиза право напред. Запазете контрола и баланса на тялото си. Използвайте мускулите на торса и краката.

9. Подскоци
Подскоците, хатактерни за бокса, ще успокоят мускулите на краката ви. При подскока встрани се старайте вътрешният крак да излиза малко пред външния. Може да използвате и ръцете си, за да направите упражнението по-сложно.

10. Кръстосано пипане на пръстите
Завъртете хубаво торса. Навеждайте се максимално, докато не пипнете срещуположния крак. Изправяйте се догоре. Правете упражнението бързо, но го дръжте под контрол.

Сега вече сте готови да направите всяко упражнение, което пожелаете!

Ако тази статия ви е харесала, харесайте и страницата на Jenite във Facebook!

8 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



17
human factor 18.02.2014|19:01
Това е хубава тренировка
16
viki todorova 06.02.2014|09:08
Ще взема и аз да се възползвам.
15
Mer Zlatkova 05.02.2014|16:37
Научих някои нови неща, много добро видео.
14
Sisunka Mitevska 05.02.2014|14:44
Лесно, но пък в същото време разнообразно, забавно и ефективно. Добро видео!
13
rozalij gencheva 05.02.2014|09:19
Полезно е да се тренира.
12
mariyna todorova 04.02.2014|17:58
Тази поредица от видеа са много полезни и добре направени. Стига човек да има време и желание да тренира.
11
Дивна Селчева 04.02.2014|17:31
Така е, добре е първоначално само със сосбвтено тегло да си тренира, докато поотслабне и наякне за тежести. Особено при жените.
10
Дивна Селчева 04.02.2014|17:22
Много приятно за разгряване. Мржду другоо израза не е загряване или нешо подобно, а разгравяне. :)
9
Romina Aleksandrova 04.02.2014|17:11
Браво, страхотна загрявка и нагледно показано всичко.
8
Экатерина Карапетрова 04.02.2014|16:38
Много добра загрявка, макар че човек ако тренира с жести е добре да използва и други упражнения преди това.
7
zvezdata zvezdata 04.02.2014|16:16
Това е всеобща болест, и аз съм така понякога.
6
Ruslana Hristova 04.02.2014|15:18
полезно много хубаво е да се раздвижваме.
5
Anna Vasileva 04.02.2014|14:14
Много полезно,само да не ме мързеше толкова :)
4
lilia tashkova 04.02.2014|13:53
хубаво е да се поучим
3
Asen Ivanov 04.02.2014|10:43
Много интересни тренировки, телата определено имат нужда от раздвижване и упражнения, за да се поддържат във форма.
2
roni peteva 04.02.2014|10:36
И аз ще се пробвам.
1
bella donna 04.02.2014|10:05
Тази тренировка ще взема да я пробвам
Блондинка се прибира вкъщи: -Скъпи, ще останеш много доволен, като ти кажа нещо. Днес 3 пъти минах на червено и никой не ме спря и не ме глоби. Със спестените парички си купих 3 нови шапки.
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Не търси добрите качества в един мъж - всеки има такива! Търси лошите и се запитай, можеш ли да...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти