Как да се храните здравословно, дори когато сте много заети

Трудно е, но не е невъзможно

Със сигурност не съм сама в борбата за ядене на истинска храна през много натоварените дни. Повечето от нас опитват да се хранят здравословно, да тренират и да се грижат за себе си, докато трябва да прегледат препълнения си и-мейл, да изпратят още толкова и-мейли, да свършат куп работа и в същото време да не пренебрегват приятелите и половинката си и все пак да не забравят да дишат между всички това. Най-важното нещо, за да оцелеете през един такъв ден, е да приемате някаква истинска храна, за да имате енергията за всичко изброено. Ето няколко идеи за най-лесните и вкусни начини да ядете истинска храна:

Закуска:

Направете всичко възможно да ядете поне закуската си далече от компютъра. Така или иначе вероятно всички други хранения ще ви бъдат пред монитора. Ако ставате много рано дори можете да направите 2 закуски. Например една в 6 и една в 10.

Един добър вариант за закуска е кисело мляко с някакви плодове вътре. Без значение дали ще са ягоди, малини, къпини, боровинки.

Друг добър вариант за сутрешното меню е препечена филийка с авокадо или твърдо сварени яйца.

Третата опция е овесени ядки с банан или мед. Вкусно е и се приготвя бързо.

Обяд:

Обядът е най-пренебрегваното хранене от работещите хора. Всяка сутрин си обещавам, че ще си приготвя салата за работа и всяка сутрин не го правя. Предполагам, че има много от вас, които правят същото. Ето как да действате в тези случаи:

Ако закъснявате сутрин и нямате време да приготвите салата, вземете предварително измити зеленчуци, отрежете малко от останалото пиле в хладилника в една купичка (може и сьомга, вместо пиле), един лимон и оставете на бюрото си в офиса малки шишенца зехтин и оцет. Така ще можете бързо да си спретнете една вкусна салата за обяд. Ако и този вариант не ви допада, сурови ядки от близкия магазин ще свършат чудесна работа.

Другият вариант за здравословен обяд в офиса са замразените ястия, които само трябва да стоплите в микровълновата фурна. Например ориз със зеленчуци или ризото.

Ако обикновено готвите в по-големи количества от нужното и ви остава храна от вечерите, опаковайте я в една кутия и на обяд ще хапвате вкусна, домашно приготвена храна. Какво по-хубаво от това?!

Следобедна закуска:

В повечето офиси постоянно има разни вкусни неща, които развалят здравословния режим на хранене. Опитайте да устоите на бисквитите и чипсовете и да хапвате повече плодове. Без значение дали ще са замразени или пресни, плодовете винаги са най-добрия избор.

Вечеря:

Обикновено се прибираме късно, винаги има нещо, което трябва да се свърши след работа и когато се приберем вкъщи в 20.00 ни трябва нещо, което се приготвя много бързо. Ето няколко предложения:

Пълнозърнеста паста- Приготвя се сравнително бързо, можете да я приготвите с какъвто сос пожелаете.

Другата вечеря, която може да си приготвяте е риба. Изпечете няколко риби на скарата и направете вкусна салата за гарнитура. Рибата е най-здравословната вечеря, която можете да приготвите.

Ако искате да хапнете нещо по-леко преди лягане, направете една купа салата. Свежа маруля или хрупкаво зеле. Една полезна вечеря, пълна с витамини. Можете да направите малко повече от нея и да си занесете обяд за офиса.  

Станете част от Jenite.bg във Facebook!    

3 1
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Спорят две блондинки: -Това е той. -Не е той. -Той е. -Абе не е той. -Хайде да го питаме. -Добре. -Извинете, това вие ли сте? -Да, аз съм. Двете блондинки едновремено една на друга: -Видя ли, бе!?
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
За какво ни е властта и силата, ако не можем да защитим близките си? Джордж Р. Р. Мартин
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти