Разказахме ви как да разберете, че между вас и човека над вас в йерархията е свършено в професионален план. Има силни чувства, само че не става дума за професионално възхищение, а за омраза.
За да не се стига до развод в кариерата, е добре да четете между редовете и да осъзнавате своите грешки като служител, които е възможно да чертаят апокалипсиса.
Ето къде, може би, бъркате:
Хиперактивност срещу апатия на работното място
Висшестоящите харесват хората, които имат идеи, но не и онези, които като латерни не спират да говорят.
Непрекъснатото даване на предложения и изказването на мнение в най-неподходящите моменти няма да ви издигне в очите на шефа. Същото важи и за другата крайност - пълната липса на инициативност. Не сме сигурни кой от двата варианта е по-лош.
Истината е някъде по средата. Правилните думи в правилния момент, които ще покажат качествата ви като професионалист.
С най-искрени извинения!
Едно от нещата, които шефовете наистина не обичат, е подчинени, които непрекъснато се оправдават, извиняват или съжаляват.
Запазете посипването на главата с пепел само за моментите, в които наистина сериозно сте сбъркали.
Не си вменявайте вина за всичко, само защото работите за определен човек.
Дори да закъснеете сутрин, можете да си спестите извинението, спокойно да седнете на работното място и да останете да поработите след края на деня. Шефът ще отчете този факт, както и това, че вие сте просто човек. Логиката е следната: дори да се случи да закъснеете, работата ще бъде свършена.
Защото започва със "З"
Задаването на въпроси какво и как трябва да бъде свършено е неизменна част от работния процес. Комуникацията е определяща както в личен, така и в професионален план.
След като навлезете в работата обаче не е нужно да се обръщате към висшестоящия за всяко нещо. Проявете самостоятелност и не се страхувайте да вземате решения. Това ще помогне за израстването ви, а добрият шеф ще го оцени.
3 | 0 |