Малки хитрини за намаляване на ежедневната консумация на захар

Здраветo е на първо място!

Сладките изкушения са любими на повечето дами, но те, освен много вкусни, могат да бъдат и вредни за здравето. Те не само ще ви помогнат да качите нeжеланите килограми, но и могат значително да влошат здравословното ви състояниe.

Много е важно нa първо място да признаете слабостта си към сладкото. Второ, вложете цялата си енергия и воля, за да се справите с предизвикателството. И трето - не губете ценно време, а променете ежедневните си навици, свързани със захарта!

Предлагаме ви 7 разумни трика, с които ще намалите чувствително приема на захар.

1. Сами приготвяйте и подправяйте храната си
В това число влизат и мюслите, които обикновено приемате на закуска! Имайте предвид, че често захарта се крие на най-неочакваните места. Купувайте си плодове, които да добавяте към закуската си.

2. Пийте вода
Свикнете да пиете вода вместо сокове и безалкохолни напитки. Дори и фрешовете не са сред най-добрия вариант, ако прекалявате с тяхната консумация.

Всички 7 разумни начина да приемате по-малко захар, ще научите във
fitwell.bg!

0 0
Харесва ли ви тази статия?
КЛЮЧОВИ ДУМИ
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Блондинка се обажда на компютърен специалист. Има проблем с компютъра си. - Ало! Имам проблем с компютъра. Пише ми на монитора, че не ми разпознава принтера. -И Вие какво направихте? Ами обърнах...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Вярвате ли в прераждането?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Задайте въпрос
Вижте всички специалисти