Наръчник за стопяване на мазнини

Няколко лесни съвета, които ще ви помогнат да се отправите успешно по пътя към желаната фигура

Ако имаше речникова дефиниция за добре поддържано тяло, тя със сигурност нямаше да включва "наличие на излишни мазнини". Колегите от Sportuvai.bg припомнят основните правила и малките хитринки за справяне с досадния проблем.

1. Не гладувайте
Когато лишавате тялото си от храна, то реагира на липсата, като складира енергия под формата на мазнини. Нещо певече, гладувайки за по-дълго време, започвате да губите мускулна тъкан, която бива изместена от големия враг – мазнините.

2. Наспивайте се
Знаете формулата – поне 8 часа на денонощие, за да се спасите от натрупването на стрес и мазнини.

Наръчник за стопяване на мазниниThinkstock/Guliver
3. Яжте повече протеини
Задължително включвайте крехко месо, ядки и нискомаслено мляко в менюто си.

4. Яжте екологично чисти плодове и зеленчуци
Високото съдържание на пестициди забавя метаболизма и затруднява процеса на изгаряне на мазнини. Не всеки има възможност сам да отглежда зеленчуци, но е добре да купувате от производител, на когото имате доверие за качеството на продуктите.

5. Движете се
Не става въпрос само за активното спортуване поне три пъти седмично, което по подразбиране е задължително. Тук имаме предвид пагубното влияние на многочасовото заседяване в офиса. Съществува ензим, който контролира преработката на мазнини. Неговото производство почти спира при повече от четири часа липса на движение. Намирайте си поводи да се раздвижите на всеки половин час.

6. Пийте студена вода
6 чаши студена вода на ден се равняват на около 50 калории по-малко.

Наръчник за стопяване на мазниниThinkstock/Guliver
7. Яжте лютива храна
Пикантните ястия също са стимул за вашия метаболизъм.

8. Не пропускайте закуската
Организирайте хранителния си режим така, че да консумирате най-малко 22% от дневния калориен прием на закуска.

9. Пийте кафе или чай
Кофеинът може да да забърза метаболизма ви с от 5 до 8%. Антиоксидантът катехин, съдържащ се в чая, прави стойностите още по-впечатляващи – до 12% по-бърз метаболизъм само с една чаша билкова наслада.

10. Консумирайте фибри
Необходимото количество е 25 грама на ден. Лесно може да си го набавите, като хапвате плод или зеленчук поне три пъти през деня.

Наръчник за стопяване на мазниниThinkstock/Guliver
Останалите златни правила за изгаряне на мазнини можете да прочетете тук.

31 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



12
числото Фи 09.10.2013|17:51
Ако се спазват тези съвети редовно , ще има ефект
11
viki todorova 05.08.2013|17:40
Полезни съвети и да не забравяме повече движение.
10
работната пчела 05.08.2013|15:13
Полезна информация! лятото ако не се храним правилно няма кога просто.
9
desislawa pawlewa 05.08.2013|14:58
полезна информация
8
Katy Russeva 05.08.2013|14:58
Това с протеините е много хубав съвет - желателно е на всяко хранене да има протеини, тъй като те държат тялото сито за по-дълго време.
7
viki stoilova 05.08.2013|14:14
Това са много полезни съвети.
6
Mer Zlatkova 05.08.2013|13:05
Движението е много важна част от всеки един режим, но е важно са се гледа и как се храни човек, тъй като иначе може да се получи обратен ефект.
5
Анита Кралева 05.08.2013|11:58
Честно казано, това може и да ми е полезно, тъй като напоследък постоянно съм гладна.
4
Roberta Tododrova 05.08.2013|11:33
Много добри съвети, за съжаление културата ни на хранене е точно наобратно, гладуваме цял ден и вечер се храним обилно, може би и точно поради тази причина затлъстяваме.
3
Desislava Stoyanova 05.08.2013|11:32
полезни съвети и почти всичко не го правя :Р
2
Victoria Peshev 05.08.2013|11:01
С две ръце подкрепям особено първия съвет, да резултат ще има и то доста бърз, но ще е за сметка на мускули, а после като се поотпуснеш, че качиш предимно мазнини и така след всяко гладуване ставаш все по-мазен!
1
Milen Stanchev 05.08.2013|10:15
Да, съгласен съм с повечето неща. Определено наспиването е нещо изключително важно по темата.
Блондинка се хвали на приятелката си: -Днес си купих специална поилка за морските ми свинчета. Представяш ли си? Там има едно копче, като го натиснеш и пуска вода в купичката. -Е те, морските...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Приятелството след любовта би ме унижило. Настаняването на една силна страст в малко симпатично...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти