Танци, токчета, катерене и смях

Другото лице на спорта, което харесахме

Танци, токчета, катерене и смях

В офиса имаме мисия – тази година да си нямаме вземане-даване с пролетната умора и да влезем най-сетне в прилична форма, за да се поберем във всички мини рокли, които сме си пожелали за лятото. Плачем си за спорт и стрелката на кантара подкрепя плановете ни за промяна. Бързо обаче настъпи и очакваният момент на великите оправдания – тичането в парка било скучно, упражненията във фитнес залата – еднообразни, груповите аеробни упражнения не са ни по вкуса и е твърде възможно да хванем синузит, ако ходим да плуваме през зимата.

Накратко, проявихме се като кашкавален отбор и половина, но не се сбогувахме с намеренията да посмалим талиите си с някой и друг сантиметър. Нададохме ухо за свежи идеи как да се поизпотим в залата и същевременно да се забавляваме от заниманията ни в нея. Няма мърдане, ще загладим излишните къдри по тялото и ще се впуснем в авантюра със спорта. Ето и упражненията за извайване на фигурата, с които решихме да експериментираме:

Танци на токчета
Друго си е да се чувстваш като в клип на Бионсе или Pussycat Dolls, докато килограмите се топят. Да разкършим тела на токчета е страхотно, защото ваем тела, докато практикуваме букет от стилове танци и същевременно се научаваме да балансираме върху любимите си секси обувки. Модерните хореографии, съобразени с нивото на двигателна култура, придружени от любимите ни клубни хитове, ни карат да посещаваме спортната зала, заредени с ентусиазъм и усмивки. Тренировките в залата си имат и друг допълнителен чар – танците са, така да ги наречем, много социален спорт. Не е изключено, освен с нова фигура, да се сдобиете и с нови приятели. Изберете чифт токчета с приемлива височина, сложете дрехи, в които се чувствате удобно и вече сте готови за първата си тренировка. Доверете ни се, танците на ток ще се отразят благотворно не само на мерките, но и на самочувствието ви.

Танци, токчета, катерене и смяхinm.com

Йога на смеха

Преди време ви разказахме за ефекта от йогата на смеха, един чудесен метод да поддържате във форма едновременно тялото, духа и съзнанието си. Фактите говорят сами за себе си – 10 минути сърдечен смях влияят на тялото като 30 минути фитнес упражнения. Смехотерапията ще ви откъсне от мислите за работата, ще ви отърве от перманентното чувство на безпокойство и ще го замени с едно щастливо състояние на хармония и душевен уют. Не се чудете дълго, подарете си нови емоции и опитайте нещо различно. Споделяме ви от опит – този експеримент си струва.

Катерене
Отдъхнете, няма да ви агитираме да се обзаведете с екипировка за алпинизъм. Упражненията по катерене, които силно ви препоръчваме, се провеждат в зала и могат да се практикуват при всякакви метеорологични условия. В никакъв случай не е задължително да сте се занимавали активно със спорт преди да се захванете с първи уроци по катерене на изкуствена стена. Заниманията от подобен характер са предизвикателни и определено ще допаднат на търсачките на адреналин. Екстремните тренировки натоварват равномерно всички основни мускулни групи. Катеренето ще развие и издръжливостта ви на физическо натоварване. Успеете ли да убедите някоя приятелка да сподели с вас удоволствието, усвояването на техниките за катерене току-виж се превърнали в част от любимите ви съвместни занимания.

Танци, токчета, катерене и смяхhttp://weheartit.com/
Спининг
Спининг тренировките също се провеждат на закрито и са чудесна алтернатива за тези, които недолюбват фитнеса. Самите занимания представляват организирано каране на специални велоергометри, които имитират колоезденето сред природата с различно ниво на съпротивление и натоварване.

Дами, пригответе се за олимпийско потене. Хубавото на този тип физическо натоварване е, че активните спининг тренировки бързо ще ви се отблагодарят с видими резултати – с 45 минути на спинъра (велоергометъра) изгаряте около 450 калории. Спининг инструкторът ви ще се погрижи да изваете красиви мускули по телата си, докато се забавлявате. Завъртете педалите и влезте в мечтаната форма.

Танци, токчета, катерене и смяхhttp://breastcancerbydrruddy.com

42 0
Харесва ли ви тази статия?
Коментари
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.



7
Kamen Grusev 23.02.2012|15:51
Пилонът все още не може да се наложи у нас като спорт, а и е нужна солидна физическа подготовка, за да направиш от онези сластни акробатични фигури.
6
Marya Rossa 23.02.2012|15:47
Подводният спининг също е добра алтернатива.
5
Дария Божилова 22.02.2012|17:07
Ако говорим за нещо от сорта на испанското фламенко, резултат може и да има:)
4
Стан Бисеров 22.02.2012|17:04
В класацията можехте да добавите и пол денсинга - също отлична алтернатива за спорт, който няма да ви отегчи и омръзне.
3
Arabella Marmalade 22.02.2012|16:57
Заставам изцяло зад спининга. Много добра идея за колективен спорт, а който няма възможност да посещава зала, може да си вземе уред за у дома. Наскоро си взех такъв байк за домашни тренировки и съм супер доволна.
2
ivanka stoqnova 20.02.2012|12:56
С една дума-движение
1
kalina manolova 20.02.2012|09:53
танци на токчета!три пъти "за"!
Доктор минава на визитация. В отделението по травматология му казват: -А ето тази блондинка постъпи вчера. -Какъв е проблема? -Счупен крак. -И как го е счупила. -Взела е гребло и е събирала листа в...
РАЗБЕРЕТЕ КАКВО СЛЕДВА...
Чини ми се, всички съдбоносни предели в човешкия живот са все така коварно неразличими. Човек...
Вдъхновете се докрай!
365 спокойни дни.
Защото всичко е по план!
Вашият персонален
календар.
Към календара
Специални оферти
Реклама от 3Bay
Каква е перфектната работа за вас?
Резултати | Архив
Илиана Кочева
Илиана Кочева
логопед
Илиана Кочева е магистър по логопедия. Завършила е Софийски университет „Св. Климент Охридски“.
Тема: Забавяне в речевото развитие
Вижте всички специалисти